akie punye mukadimah!!!

kisah kehidupan.. pengalaman.. pengembaraan.. dan rekreasi tentang diri aku ..there is something better than nothing!!! welcome to blog aku..!!!...:~*akihstan.blogspot.com*~:...!!!!

ko kawan aku kawan ko!!!!

Saturday, February 12, 2011

my ex final pro sem 6!!!


miss this moment!!!!

miss PUAN JARIAH N ENCIK HISAMUDDEN!!!!

masa final pro thp 4 lagi best!!!!
hehe pnat! tp kepuasan berbaloi!!!!


trial presentantion.. aku lak tak de...!!!


time ni lak nak g research! huhuhu!!

ahhhhahahah!!!..
tp skrg aku dh sem 9 dah...
aku nk bercerita sal final projek yang baru...
hehee.. tmpat dah ade.. dh dapat green lite!!!!
cuma blom g je!!.. ntah bila le aku nak g..
soalan final aku bertjuk.. cari kelemahan restoran..
jadi aku pick dah restoran kegemaran aku.. hehe
tak sabar nak kuar g research!!!! hehe! syok pe!!

No comments:

Post a Comment