akie punye mukadimah!!!

kisah kehidupan.. pengalaman.. pengembaraan.. dan rekreasi tentang diri aku ..there is something better than nothing!!! welcome to blog aku..!!!...:~*akihstan.blogspot.com*~:...!!!!

ko kawan aku kawan ko!!!!

Tuesday, February 1, 2011

Testing.....

test.. test...testing!!!!
1st post from akie....

new here!!!....
tiap hri aku dgr mmber,geng,kwn2 budak2 ikbn, budak2 bilik aku dok sibuk berBLOGing..
mber2 soh aku jdi follower.. mangkuk gak la aku  time tuh sbb kureng tau pasal dunia alam MAYA ni!!...
so.. aku ambik pendekatn ni try je.. merangkak2 r gak.. wat benda alah ni scara slow2!!
yg jdi instruktor aku... kmfrm r dak bilik aku! thnx guy!!!
usaha tgga kejyaan rite!! tgh cari tangga r ni!!!
hope korang yg terer n pakar tnjuk ajar aku ni yg masih baby.. lagi manja! hahaahhha!

No comments:

Post a Comment